TE VERD, TE NEGRE, INFUSIONS I Mª ANTOINETTE

La meva relació amb el te es molt especial, i va... i ve...

Per a mi es un moment de relax i de bona conversa, però es difícil.. (cada vegada menys, també es cert) ..de trobar gent que disfruti d´aquesta pausa de la tarda amb un bon te o una infusió.
...llavors m´abandono al tallat davant del televisor sigui quina sigui la serie que facin, algunes son  realment infumables

Els qui son molt amants del te, ja coneixeran tealosophy una botiga especialitzada que hi ha a Barcelona  jo la vaig descobrir ahir, mes ben dit, m´hi van portar, era un dels regals del meu mig segle.
(Això de fer la cinquantena es genial, porto tot el mes celebrant.ho).

Cada vegada que la noia obria una llauna, sacsejava una mica les herbes i hi acostàvem el nas, l´aroma de cítrics, fruits vermells, mango, especies... ens envoltava i arrivaba fins al cervell, ens miràvem l´un a l´altre i ens dèiem "aquest".
Però el ritual  tornava a començar i llavors a algú se li escapava un... "i aquest..?"
...En fi que va ser impossible triar.ne un.


I com Jack Sparrow, vaig marxar amb un petit botí...

Com  a curiositat, les Mª Antoinette,
Unes boletes de te cosides a mà que deixades infusionar durant uns deu minuts, s´obren com una flor.










Per impressionar.

Comentaris

  1. No conocia este tipo de té Mª Antoinette, es muy curioso.

    Encuentro interesante que muestres el blog de cocina en el de Bruixes i Maduixes.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars