ESTOFAT DE VEDELLA




1k de vedella per estofar
500g de cebetes de guarnició
1 litre de vi negre
Una cullerada de farina
oli
Sal i pebre

 Salpebreu la carn i espolseu.la amb la farina, poseu.la juntament amb les cebetes en una cassola amb una mica d´oli, al foc. Doneu.hi un parell de voltes i cobriu amb vi negre, abaixeu el foc i deixeu coure lentament durant una hora i mitja o mes, fins que la carn estigui tendre.

 *Sempre es diu que es una llàstima fer servir vins, o cognacs de qualitat per cuinar, però si el producte es bo, el resultat a la cuina es millor. Entre els vins de garrafa i els de mes alta qualitat, n´hi ha un terme mig, algúns de molt bons i asequibles a totes les butxaques.

Comentaris

  1. mmmmm, tot i que JO no sóc gaire de carn, pinta molt bé, i com que el meu home si que ho és de carnívor... provaré de fer-la... ja et diré...

    ResponElimina
  2. M'encanta el teu blog, està ple d'apetitoses receptes. Es nota que fas, sobretot, una cuina amorosa, ingredient molt important!!. Les teves receptes són com un viatge, plenes de llum, colors i contrastos, i fa que l'emoció de tastar-les es converteixi en plaer i alegria a la taula.
    Gràcies per compartir-ho.

    ResponElimina
  3. Jo tampoc soc gaire de carn SONIETA, però aquesta fins i tot me la menjo i es molt, molt fàcil.

    SOLE m´has emocionat.
    Una abraçada per totes dues

    ResponElimina
  4. ja la vaig fer... a la meva manera, com sempre però inspirant-me en la teva recepta...

    el meu home va rondinar perque l'únic vi que rondava per casa era un marques de caceres (ostres, sonia, calia aquest per cuinar??)

    però em va dir que havia quedat molt bo... si que hi va quedar, si, ni temps vaig tenir de fer-li una foto...

    seguirem experimentant :-)

    ResponElimina
  5. Donç t´haig de dir que a mi em va passar exactament el mateix, en el meu cas era un Enate i la frase va ser; "Ya te vale!, Marta ...ya te vale!".
    Pero despres, ningú no es recordaba del Enate, aixo sí, al cap d´uns dies com en un xiuxiueix, em vaig sentir: "la propera vegada procura que el vi sigui mes senzillet"
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Acabo de descobrir el teu blog i m'he enganxat, tens unes receptes estupendes i molt ben explicades.
    Aquest estofat té un aspecte fantàstic.
    Vaig a seguir fent una volta.
    Petonets

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars